lørdag 8. mai 2010

our house, in the middle of the street

Når man har lekt alenemor for ei nydelig lita jente som tror jeg heter Ica. Smurt prim på bordet, kastet vi mobilen min i gulvet. Vært på skattejakt for Røde Kors og møtte faren til det nyeste tantebarnet mitt og Avsluttet det hele med å ta en joggetur av alle ting med søs har man i grunn gjort ganske mye kult i løpet av en dag.

Onkelen min snakket foressten med meg på facebook. Har ikke sett duden siden jeg var konfirmant, og han valgte meg av alle søstrene mine til å skrive på veggen til. Jeg ble litt satt ut. Spessielt da han sa " Onkel ser deg" etterpå sa han at jeg var en av de mest fornuftigste menneskene på jorden.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle slike situasjoner. Derfor smiler jeg og går. Eller bare smiler.



jeg liker deg uansett jeg.

Dagens vs.
hvis du måtte velge, ville du valgt

a) vært lenket fast i en spade hele livet og spist grøt med øynene hver dag klokken halv 9
b) vært alergisk mot kjærlighet


hvordan har du det?

3 kommentarer:

  1. Hyggelig sagt av onkelen din.

    Gi meg spaden, heller et liv med den, enn et liv uten kjærlighet.

    SvarSlett
  2. Guri, nå har jeg vært megatreig igjen. Men ser det er nesten like lenge siden du har postet noe?

    Tror jeg må gå for a denne gangen. Det å spise grøt med øynene virker, om ikke annet, interessant, men heller det enn aldri oppleve kjærlighet igjen.

    sv: Får fortsatt en del tid igjen her i Norge da, og det er vel bra det. Men blir spennende å flytte sikkert! Enig i at det er lurt å flytte litt før skolestart så du rekker å sette deg litt inn i ting. Uansett, lykke til! =) Blir sikkert kjempegøy.

    SvarSlett
  3. Hei vennen!

    Må bare få si at du er enormt oppfinnsom og gøy ^^ Å lese her får meg i godt humør ;)

    Sitter for tiden i Nord-Norge og har det bare fint om du lurer.

    Håper du også har det bra!
    Klem<3

    SvarSlett