mandag 3. mai 2010

Hei voldelighet og mattetentamen!

I dag har jeg kastet aluminiumsfolie på en fyr, skjellt ut en kompis og kranglet med 1 stk irriterende russer. Etterpå eide jeg gymtimen og labbet rundt i gymbukse resten av dagen. Sovnet i stolen og da jeg våknet sa jeg: " hva faen er det her for slags bukse?!" fordi jeg hadde glemt at jeg mot alle odds gikk i joggebukse.





Jeg har gjort fine ting og da, som å kjøpt is til en vennine og fått tilbake mattetentamen som så sånn her ut


Jeg har en veldig akseptabel mattelærer. Spessielt fordi jeg brukte hele mattetimen til å sitte på biblioteket i dag.

hvordan har du det?

5 kommentarer:

  1. Så søt piraja(?) ^-^

    SvarSlett
  2. Haha, den burde blitt lagt inn på funnyexam.com !

    sv: Ah, nå er jeg treig igjen!
    Ja, syns faktisk gips var litt kult jeg også. Men tror nok det er fordi jeg aldri hadde hatt det, så tenkte ikke så mye på at det må gjøre ganske vondt for å få gips.

    Ja, sommerfugler er veldig fine. Spesielt den jeg fanget, veldig fargerik og søt.

    Haha, kun fantasien setter grenser =) Fortsatt like mye makt over ham forresten?

    Ja, det er uansett ganske god kvalitet på ib-skolene tror jeg. Men trodde man gikk på IB i to år?

    SvarSlett
  3. Hildeee
    haha, takk. Er en Pirajafisk. Et kreatur jeg tegner ofte.

    SvarSlett
  4. For en slem fisk!

    Å få is er alltid en kjekk ting. Jeg fikk også en av ei venninne i dag. Non-stop kroneis. Jeg ble så glad det var rett før jeg ropte det ut til hele verden.

    SvarSlett
  5. oi det var en spesiell dag! XD;
    sv: takk! =) mailen er kuraikyo @ gmail.com

    SvarSlett