tirsdag 4. mai 2010

I know a dead parrot when I see it, and I'm looking at one right now

God kveld tøfler!

I dag har labbet rundt irritert meg over småting. Så låste jeg meg inne i et klasserom for å gjemme meg for russen sammen med noen venniner. Det funket, og jeg forble tørr i dag. Fikk til og med klem av terrorsjefen på morgenen i dag og gikk gjennom en engelsktime med 20 fyllesjuke/fortsatt fulle 3.klassinger. Det værste med timen var likevel engelsklæreren som har bestemt seg for at hun ikke liker meg. Det er greit for meg, men hun havner på listen min. Og du vil ikke på lista mi for å si det sånn.

Etterpå fant jeg ut at siden jeg hadde vært på skolen hele forrige uke selvom jeg var forkjøla, var det greit at jeg tok meg fri i norsken for å vandre rundt med en vennine. Jeg liker moralen min. Den er logisk og fin. Sånn som at det er bedre å kjøpe is enn å kjøpe en porsjon god lunsj eller at Monthy Python

er tøffest.

Dagens vs.
hvis du måtte velge, ville du valgt
a) vært en banan med frykt for å miste skallet
b) vært et eple med frykt for å bli spist

hvordan har du det?

1 kommentar:

  1. jeg tror kanksje jeg er en banan med frykt for å miste skallet allerede.... eller masken om du vil...

    Sv: du er herlig:D takk

    SvarSlett