lørdag 1. mai 2010

I love the sound of you walking away

I går da jeg var ute og luftet pc'en min fant jeg Snørrekatten som knasket på ei død rotte. Jeg fikk nesten sjokk. Snørrekatten har så vidt drept en mus i hele sitt liv, og er ikke en gang tøff nok til å spise mat mens noen ser på han. Men i går ville han spise rotte og da jeg nærmet meg knurret han for å vise at jeg ikke fikk smake.



Det koseligste jeg vet om er f foressten når man står å venter på bussen i en halv time før bussen bestemmer seg for at den ikke har så veldig lyst til å hente meg i dag. Spessielt når man går til stasjonen og bruker opp alle pengene sine på å ringe trafikanten, som sier det går en buss klokken 16.31, noe det ikke gjorde. Toppen av kransekaka er å måtte få en vennine til å ringe til pappa, som forventer at jeg skal vite hvilken parkeringsplass han mener når eneste cluet er "parkeringsplass" og Jessheim storsenter har FEM parkeringsplasser. <3

Men så fikk jeg se en koselig dame som sto å snakket med en strømstolpe og fortalte den hvor den skulle gå.

Her har dere et bilde av en








banan.


Jeg så foressten gutten som er redd meg på butikken. Jeg prøvde å gi han et skummelt blikk. Tror egentlig jeg misslyktes, men jeg liker å tro det var litt frykt i øynene hans.
Ps. Jeg er egentlig ikke sinna i dag, det er tilfeldig at dette ble et sinna innlegg.

hvordan har du det?

2 kommentarer:

  1. SV: Takk. Jeg liker deg :):):):)

    I DAG!!!! Syntes katten vår at det var en fin idé å legge bakdelen til en fet mus bak døra i gangen. Med rennende innvoller. Han syntes vel at han måtte bidra litt til matlageret vårt, for så å gni ansiktet sitt i fjeset mitt.

    Det er litt uroende at snørrepus ikke ville dele rotta si med deg ):

    SvarSlett
  2. Det er faktisk et godt tegn da, at katten tar med byttet sitt hjem. Det er visst en tillitserklæring når de kommer hjem med dagens fangst. Han tenkte nok på det at du er vegatariner, så det var nok derfor du ikke fikk smake.

    SvarSlett